Social media

Social media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Hiermee hebben organisaties een scala aan nieuwe communicatiemiddelen tot de beschikking om met klanten en andere stakeholders de dialoog aan te gaan.
Het inzetten van social media vraagt wel om een strategische aanpak om te voorkomen dat organisaties met hagel schieten en daardoor tot de conclusie komen dat het niets oplevert. Dat is jammer en niet nodig.

Daar is de advisering van DiCompass dan ook op gericht, werken vanuit een strategie. Dat begint bij het bepalen wie de organisatie is en waar ze voor staat, het vaststellen van doelstellingen tot en met het opstellen van een contentplan. Met andere woorden door niet alleen na te denken over welke social media in te zetten, maar die middelen te kiezen die passen bij de organisatie en doelgroepen.

Ik help MKB-ondernemers met

Wilt u weten hoe DiCompass uw organisatie kan helpen? Neem dan contact met mij op via 06 52 509 609 of stuur een bericht.

Social media case

Voor de Karate-do Bond Nederland heb ik de communicatie verzorgd voor de Lotto Dutch Open/Karate1 Premier League. Aan dit internationale toernooi deden ruim 50 landen en circa 550 deelnemers mee. Tijdens de communicatie vooraf en tijdens het toernooi is veel gebruik gemaakt van diverse social media zoals Twitter, Facebook en TwoppyApp.

Ook tijdens grote toernooien zoals de EK en WK wordt Twitter ingezet om het verloop van de wedstrijden live te verslaan waar de Nederlandse sporters aan deelnemen.

Meer cases

 

 

Testimonial

Ik heb bij Diana de workshop Be Social mogen volgen. Een prachtige dag waarop ik veel heb geleerd over social media in relatie tot de eigen onderneming. Diana heeft veel kennis van zaken, kan die kennis heel praktisch inzetten en biedt persoonlijk aandacht bij het uitwerken van een concreet plan. Kortom: heel plezierig en waardevol!.
Christianne Wilmink
Herzien coaching & advies, co-owner JIJ bouwt

Meer testimonials